Masia en venda a Llers amb piscina.
Descripció
Masia en venda a Llers amb piscina.Preciosa propietat de pedra amb piscina situada a una urbanització La vinya Gran, a Hostalets de llers, a 5 km de Figueres.
La vila es troba a 20 minuts de les platges de LLançà, Roses i Cadaqués. La vila es troba en una urbanització residencial envoltada de camps, molt a prop de Figueres.
Planta baixa (273m2): garatge molt gran dividit en 2 places, un bany complet, una sala d’estar, un gran traster, porta elèctrica del garatge, accés al jardí i a la piscina, escala que dóna accés a la casa.
Primera planta (141m2): rebedor, saló menjador de 45m2 amb llar de foc que dóna a una terrassa de 131m2 amb barbacoa, cuina equipada amb accés a la terrassa, safareig, dormitori suite amb bany complet equipat amb jacuzzi, habitacions dobles i un bany complet amb dutxa. Des de la terrassa podem gaudir de la increïble vista.
La casa està situada en una zona molt tranquil·la de la urbanització.
No dubteu a contactar amb nosaltres al: +34 640047100 Sr. Costa
Web: www.immodac.cat
Característiques
Tipus: | propietat | Zona: | Hostalets |
---|---|---|---|
Operació: | Venda | Rentador: | Sí |
Pàrquing: | Sí | Garatge: | Sí |
Pati: | Sí | Traster: | Sí |
Terrassa: | 131 m2 | Jardí: | Sí |
Calefacció: | Sí | Sales: | 1 |
Menjadors: | 1 | Gres: | Sí |
Eficiència energètica: | F - 307 kWh/m2, G - 80 kg CO2/m2 |